sobota, 31 października 2015

może najlepiej od początku?







Nie wiem od czego zacząć, pewno od początku. Kilka słów o mnie? Jedyną najważniejszą informacją o mnie jest imię, Klaudia, miło mi. Wszystkie inne rzeczy będą jasne z czasem, wszystko będzie można wyczytać z moich postów. Piszę, bo chcę chociaż jedną rzecz robić, którą lubię. Lubię wyrażać siebie w postacie zdjęć, które będą pod każdym wpisem, ale lubię też wyrażać swoje zdanie na dany temat. Kocham pisać długie wypowiedzi, nie jestem profesjonalistką, ale dążę do perfekcji w pisaniu.  :) 






11 komentarzy:

  1. Czekam na więcej :)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek intrygujący, czekamy na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rób to co kochasz, a będzie Ci wychodziło to coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę pisać, spełniać się, warto robić coś dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem starej daty, toteż dla mnie czarne paznokcie, nawet tak piękne jak Twoje, kojarzą mi się diabolicznie, mało kobieco. Kocham kolor karminowy i perłowy no może jeszcze wrzosowy i na tym koniec. Miłego blogowania i myśli szerokich............

    OdpowiedzUsuń
  6. ..pozdrawiam , życzę powodzenia, radości z tworzenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. ma to się Tobie podobać,,,a później ????????????

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój "blog" jest kolejnym gównem, tworzonym przez kolejny pusty twór (Ciebie). Takiego gówna i takich autorów jest kilkaset milionów w sieci.
    Patologia umysłowo intelektualna i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny, ja także mówiłam, że nie jestem perfekcyjna w pisaniu. Mogę pisać, co chcę i o czym chcę, Ty tego czytać nie musisz. ;)

      Usuń