piątek, 12 lutego 2016

snapchat: shakux


Dobry wieczór. 
Dzisiaj postanowiłam zrobić coś dla siebie, obejrzeć odcinki ulubionego serialu, zrobić sobie długą i gorącą kąpiel, sama ze sobą. JA ZE SWOIMI MYŚLAMI. 

Kto jest zdania, że najlepiej myśli się o życiu pod prysznicem, we wannie?

Powiedźcie, że nie jestem jedyna.. No do rzeczy, generalnie wzięłam się dzisiaj za nagrywanie czegoś, co prawdopodobnie i tak bym usunęła, ale cóż.. Zawsze tak robię, napracuję się nad tym, a potem dochodzę do wniosku, że youtube, filmiki, vlogi nie są dla mnie. Zrezygnowałam, jak za każdym razem. Ale podczas kąpieli doszło do mnie coś na co wcześniej nie wpadłam. Prywatnie posiadam snapchat, mam tam ponad stu znajomych, którzy oglądają moją twarz, moje filmy, zdjęcia i jest w porządku. Więc, pomyślałam, że zrobię snapa, tylko i wyłącznie dla osób, które tu są, które są na flogu, które są COMMUSIĄ. Od zawsze marzyłam o takich gadanych snapach, jakie ona dodaje, ale wstydziłam się. BO CO POMYŚLĄ ZNAJOMI, KTÓRYCH MAM WŁAŚNIE NA SNAPIE?! Ja się spełnię nagrywając je na dodatkowym snapie, a oni nie będą tego wiedzieli ani widzieli. Nie dodam tam nikogo z grona pierwszego snapa, nie chcę. J
Także, jeśli masz snapa, jeśli chcesz codziennie patrzeć na mnie, na moje humory, słuchać mojego gadania. Podaj mi swoją nazwę, dodaj mnie. Jak wolisz. Moja nazwa:
Shakux


Od jutra snapuję, liczę na to, że będzie tam do jutra minimum 10 osób. Liczę na Was! J

8 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedziny na blogu Klaudio! :D Zapraszam Cię częściej, a co do snapa na pewno dodam i z chęcią posłucham cię :)

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super że sie spełniasz nagrywając snapy :)
    obs za obs?:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam snapa ;P Powodzenia i szczęścia w spełnianiu się ;D
    Obserwuję ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Yes, Snapchat is a great application ^^ I love to used it, Especially my crazy friends :) Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie taki sam problem jak Ty, co do nagrywania vlogów.. Ale właśnie niedługo mam zamiar dodać filmik i mam nadzieję, że się nie speszę..
    Pozdrawiam i zaprszam do mnie:)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jutro biorę się za to. Jak już coś nagrasz to daj znać! :*

      Usuń